lördag, oktober 31, 2009

I´ve a dream...

Japp, nu ska jag ta tjuren vid hornen och verkligen satsa på lilla Kängurun. Nu är det lydnadsträning och AmSök som gäller för hela slanten. Sedan blir det hårdträning på söket, eftersom det är det näst efter bevakningen som lockar mest. Till våren blir det tävlingsdebut, skulle jag tro. Sedan blir det en tripp ner till Exo med familj, för lite träning. Det ska bli skoj! Men nu är fokus LYDNAD under vinterhalvåret + att få skallmarkeringarna att sitta!
Tittar man utanför hundbubblan... Så håller huset på att bli klart! Badrummet är delvist rivet, kakel, klinker och toalett stol beställda. Hanteverkarna kommer på tisdag för att göra grovjobbet. Pappsen kommer i början av december och lägger klinker och kakel, samt lite finputs. i går var vi på IKEA och handlade skåpsluckor, eftersom jag har en smart idé att sambon ska bygga in skåpet i väggen. Visst är jag duktig på att ha idéer... Luckorna är i ek, och en lucka ekram och frostat glas. Det kommer att bli ursnyggt. Golvärmen är inköpt och det kommer att bli som min enga lilla spaanläggning... Spottar i taket... kanske i form av en stjärnbild, frågan är vilken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar