tisdag, oktober 27, 2009

Höstlov...

Då har vintertiden trätt in och det blir mörkare och mörkare ute! Jag längtar efter snön! Regn och rusk är inte min melodi, fast det är ganska mysigt att tända ljus och sitta inomhus omgärdad av mörkret! (Fast jag är ju inget större fans av mörker)!
Träningen med Skruttan går bra och Tjh1 provet står inför knuten... Vi har raggat upp alla som har velat träna med oss. I helgen (lördag) så tränade jag patrullering tillsammans med Linda och Quta! Hundarna skötte sig bra. På söndagen kom Annica och Jessica från Älvsbyn med deras hundar Råttan och Mira! Även de skötte sig bra och Skruttan fick en kortare patrullstig. Deras hundar fick prova på ett konkurransspår!
Igår så träffade jag min kurs ute i Bälinge! Snacka om svart som natten! Gillar som sagt inte mörkret... Vilket mina kursdeltagare vet och har ganska roligt åt! Nå, ja alla har vi laster och vänta ni...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar