lördag, juli 18, 2009

Tiden rinner i väg...

Oj oj, så mycket jag egentligen vill göra och hinna med! Ibland skulle man behöva klona sig ordentligt... Jokkmokkarna ringde och vi hade ju som svagt lite planerat en träningshelg på F21 - tyvärr måste jag ju hälsa på släkten också, och så typiskt åker vi till Trollhättan nästa helg då Jokkmokkarna tar sig ner till Luleå :-( Nå ja, det kommer mer helger! Nu måste jag dock börja träna Skruttan så hon hittar sin puck på alla de möjliga ställena som det går att gömma en puck på - dessutom så måste vi slipa mer på den passiva merkeringen. Vecka 33 bär det iväg ner till Umeå för första träffen med Specialsöks gruppen där och då har jag ju lovat att träna dessa bitar!
Sedan måste vi börja träna för Tjh 1 biten oxå. Det var ju meningen nästa helg - men som det ser ut nu så har vi ju åkt till Trollhättan. Sedan skall jag snoka upp en tävling som jag och Skruttan kan ställa upp i. Nu måste jag ta tag i det hela. Det kommer oxå tränas en hel del lydnad - då jag vet att det är vår svaga punkt. Jenny flyttar ju snart upp igen - och då har vi ju tänkt träna en hel del ihop. Nästa år skall Jag och Skruttan verkligen ge oss in i fighten om DM-titeln! Fattar inte varför jag alltid glömmer bort lydnadsmomenten?! Någon som har ett tipps om hur jag skall hålla motivationen uppe när det gäller den biten?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar