torsdag, juli 16, 2009

Beslut ångest...

Nu äntligen känns det som om jag har landat hemma igen. Vardagslivet har fallit in i sitt vanliga lunk och jag är i fas... I går tog jag faktiskt beslutet att inte anmäla mig till Bevaknings SM:et... Har stött och blött med Kärleken och tillsut fattat beslutet. Varför kanske ni frågar er, jo först och främst eftersom jag inte är direktkvalad. Sedan känner jag att vi inte har så stor chans. Vi behöver slipa mer på lydnanden. Det hade ju i och för sig varit kul att träffa alla kompisarna - men SM:et går i Blekinge och det är ju så långt söder ut man kan komma i detta avlånga land. Vi får komma inge nästa år...
Nu har jag fått nog av bilresandet ett tag - Hm, Annelie trodde faktiskt att du skulle vara först med att sätta dig i bilen igen, men jag far visst till Trollhättan nästa vecka - så då blir det en liten resa på si så där 120 mil enkel väg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar