onsdag, juni 17, 2009

Ny frissad, mätt och belåten...

I dag har jag varit hos farbror blå och skaffat mig ett pass! Lätt och smidigt jämnfört med förr. Såg ut som en straffånge på kortet de tog - dessutom tog de mina fingeravtryck! En sådan apparat skulle man ha hemma ;-) Efter detta strosade jag till frissan för att bli sommarfin. Hade turen att få samma. Hon är jätteduktigt och kan mitt hår - insåg när jag kom ut från frissan att jag skulle gått till dem först innan jag blev fotad hos farbror blå! Kärleken kom och hämtade mig och skjutsade hem mig. Nu har jag ätit lax och potatis. Mums! Skall vila ett tag sedan skall jag träffa Qeno med husse i skogen för lite spår. Därefter beger jag mig nog ut till Urskogen för att lägga upp lite planer för min och Annelis husvagnssemester söder ut. Vi ska hinna med mycket vi - har klurat ut hur vi skall göra med backandet av husvagn osv. Vi packar med oss högklackat och kort kort... det blir finemang det!

1 kommentar:

  1. asg
    lät som en plan det där med kort-kort, packa det i "din" väska" *LOL*

    SvaraRadera