onsdag, april 08, 2009

Bildbevis på vår träning...

Här kommer lite bilder från gårdagens härliga utedag på klubben. Hur skall jag någonsin kunna gå tillbaka och arbeta - måste nog gifta mig rik ;-)



Skruttan och jag tränade uppletande i går. Hon har blivit jätteduktig att komma in med grejjerna. Vi kör stenhårt på Stefans modell och den fungerar. Hon har börjat fatta att man inte får byta föremål! Jippi..! Nu finns det även bildbevis på att Skruttan är en Känguru - inga tassar i marken är hennes motto!



Stina och Jambo har ett samtal om hur frammåtsändandet skall se ut. De är lite oense ibland men ack så söta tillsammans! Go Jamsan!




När vårsolen skiner, det droppar från taken och man nästan ser hur snön smälter bort! Ja då skall man grilla...



Vilka är först till maten i vanlig ordning, jo Carin och Ingela vem annars - fast ägaren till kameran har nog valt att inte skicka vissa bilder till mig!


Kaliber ville också ha korv, hm hans trick fungerade och han åt korv i massor. Dessutom var vi tvunga att skratta åt honom när han satte iväg över ängarna för att jaga sotflagor från elden!



Jag drar...

Va f-n det är svårt att fånga sotflingor!


Jambo och Kaxa ligger fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar