måndag, mars 23, 2009

Kontraktskrivning på F21

Hej hopp alla vänner... Nu har jag varit inne och skrivit på mitt B-kontrakt till F21. Så nu är det bara för Skruttan att visa vad hon går för! Ha, ha... nåväl. Det blir nog bra. Till hösten skall vi få gå kurs till Tjh1, som det ser ut i alla fall. Kul, kul... äntligen mer bevakning! Sprang på Helena ute på F21 och vi skall väl tillsammans med Tojjan komma igång med träningen. Hm... sporra varandra till träning... ;-)
Angående resultatregistrering på SKK så har nog större kaoset slagit in. Fortfarande bara tre hundar registrerade från vårt prov. Jag och Annelie måste nog så småningom åka ner personligen med alla papprena för att allt skall komma till rätt personer! Gissa om vi börjar bli lite trötta på denna pappers cirkus! På måndag så skall vi bevaknings nördar träffas ute på klubben för att planera vårens aktiviteter. Ska bli kul nu när vi har blivit ett gäng som satsar på detta. Ja, just nu är jag nöjd med mitt val av att ha gjort Skruttan till FV-hund. Har extra kontrakt till HV så vi inte missar något där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar