onsdag, februari 11, 2009

Utmanad...

Då blev man utmanad... 6:e bilden i den 6:e bildmappen! Det är Exos nya matte som utmanade mig. Blev ganska intressant faktiskt eftersom jag har bildmappar på 3 datorer. Men jag valde den jag använder mest. Den här bilden blev det!



Bilden föreställer Kraxa, Br.R Tzuni och Quarko

Annars så händer det inte så mycket. Jag har äntligen fått komma in i mitt kontor! Fjärrvärmen är påsläppt för ca. 30 minuter sedan och det knäpper i rören. Vi har just nu en bastu i hela huset - men jag har slagit av kaminerna.

Skruttan funderar över livet och är nog ganska glad över att hantverkarna flugit ut ur huset. Fast hon tyckte det var intressant att inspektera vad det gjort när de farit hem för dagen. Äntligen får vi sova längre. Att gå upp innan07.00 har jag ju som sagt vant mig av vid. Nu skall jag plugga och lämna in en uppgift!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar