måndag, februari 16, 2009

Skidor

Äntligen har jag och Skruttan tagit oss ut i skogen för ett pass skidåkning, dragning för Skruttans del. Träffade Stina och Jambo ute på F21. Hundarna arbetade på bra - lite synd om Skruttan att ha en tung matte i lina efter sig. Hon kämpade på bra, men orkade inte hela vägen. Kanske för att matte glömt glidvallan... Tyvärr ville Jambo mest fria till Skruttan, så han tyckte det var ganska lagom att springa i rumpan på henne! Det var ganska tunga spår och kallt. Kände dock inte förrän efter turen att jag frös om fötterna...
... och så blev man uppsagd från jobbet! Skrev papprena i dag. Tyvärr så kan jag väl inte säga att jag är upprörd. Känns faktiskt ganska befriande och så skall jag ju ändå plugga fram till jul. Först 2010 i januari står jag till förfogande och då har jag kanske kommit på att jag vill göra något annat. Den som lever får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar