torsdag, oktober 16, 2008

Vinter...?!

Däckbyte.... hm, någon sa för över ett år sedan att JAG aldrig mer skulle behöva byta däck på min bil?! Undrar just vart de när NÅGON tog vägen....! Nä, så illa är det inte. Kärleken har fullt upp och jag är inte den som är rädd för hårt arbete. Sagt och gjort, tog med mig arbetshandskarna med mig ut och nu har BRR fått på sig broddarna! Så nu kan jag känna mig lugn - har kört med mkt slitna sommardäck ett tag. Kroppen lite sliten, men jag är nöjd - KAN SJÄLV!
Till helgen skall Skruttan få göra sina första timmar som FM hund. Vi skall till Boden och vara med på en gruppchefsutbildning. Praktiska övningar med hundekipage står på agendan. Därav däckbytet. Här uppe i norr slår ju vädret om ganska fort nu innan vintern - ena dagen varmt och behagligt andra dagen kallt och halkigt!
Inget plugg idag - var så flitig i går att jag känner att jag inte behöver plugga så mkt. I morgon skall jag träffa mina studiekompisar. Skall bli kul, inte alltid roligt att sitta hemma i min lilla vrå och plugga och klura för sig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar