torsdag, oktober 09, 2008

Sorg....

Tänk att världen kan vara så grym! I går fick jag ett sms som jag aldrig kommer att glömma. Super Max har cancer. Ringde genast till matte och grät i hop med henne! Ända sedan den dagen han kom och gjorde anlagsprovet har DENNA hund med matte haft en stor plats i mitt hjärta och kommer alltid att ha det - det är få hundar förutom ens egna som berör en, men Super-Max berör en om man har träffat honom.
Jag vet hur mycket matte har kämpat på med honom och fått höre negativa saker om denna Super-hund, men hon har stått på sig och tillsammans har de visat var skåpet skall stå - Åh, vad jag önskade att Super-Max skall vara frisk och glad... och vilken hund han är som utåt visar "sitt vanliga här kommer Maxilimax". Önskade att jag skulle kunna ställa allt tillrätta igen - Kramar till er ALLA.... Tänker på er.... Älskar er.....

1 kommentar: