fredag, augusti 15, 2008

Gör ett uppehåll på semestern...

Hej och hå... idag var jag på jobbet tidigt, tidigt... Har jobbat in torsdag och onsdag, därför denna annorlunda dag att börja jobba. Fast om man kan kalla det jobb vet jag inte. Kaffe, satte på datorerna, surfade lite - gjorde en uppgift på PIM-utbildning jag går... Fika igen, surrade sedan bestämde vi att dagen var slut. Då var klockan tolv!
Kommer att vara lite tråkigt de här två veckorna på jobbet. Mina "vikarier" börjar på måndag och skall göra mitt jobb. Så gissa om jag kommer vara lite rastlös, men efter det drar jag till Umeå och börjar studentlivet....
I går tog jag och Skruttan pick och pack, date i skogen med Ullis och Bea. Skruttan fick ett längre appell spår, utan markeringar vid apporterna. Super bra, full pott och fysad matte! Ozzy och Ullis fick ett spår och vi hittade nog rätt där - Ozzy är inte hundra på vad han gör. Pissråttan och Bea fick också ett längre appell spår. Nemas problemas... hade önskat att Skruttan spårade i samma tempo. Lyndand efter detta - ok, Skruttan resultat ser man på vardagslydnaden i alla fall :-(
Idag lydnad. Skruttan visar att hon lärt sig framförgående där vi tränat på. Nu måste vi vidarutveckla detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar