söndag, april 06, 2008

Attchiiiiiiiiiiii.....!

Snörvel...! Nä nu ger jag upp! Det är väl bara att inse att livet kommer att bestå med denna envisa förkylning. Så det är bara att bita i det sura äpplet! Nå ja, MAN är väl KVINNA och blir väl inte döende för en liten förkylning inte!

I går höll jag en övning för hundekipage. Det var kul, lite pirrigt eftersom det var min första "övning" men det gick bra och alla var nöjda. Det hela började med bilar som satt fast på parkeringen där vi skulle samlas. Helt otroligt med ca 20 cm meter nyfallen tung blötsnö! Sedan hade jag en snabbgenomgång och därefter tog gruppcheferna hand om hundförarna. Kul dag fast man blir ganska trött efter en heldag ute plus att man är halvrisig. Quarko fick följa med och han var ganska nöjd med att få strosa runt bland "HANS" gröna män.

Idag har jag och Skruttan varit i Älvsbyn hos Annika. Vi skulle träna hund 10 % träning 90 % tjatter som en del säger. Skruttan och Råttan fick även springa av sig! Sedan for vi och fikade och hälsade på Annikas mamma som köpt världens gulligaste lapphund.

Kram mellan nysningarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar