söndag, februari 04, 2007

IKEA m.m....

Hej alla!

Nä, jag har inte gått i ide, bara haft mkt att göra! Quarko bor numera längre perioder hos Andreas och Anna! Vilket är både skönt och ensamt för mig, även för Skruttan! Varje dag efter jobbet springer hon glatt in i lägenheten och letar Q. Fast hon är ganska nöjd med att få ha mig för sig själv!

I helgen drog jag och Ingela iväg till IKEA! Det var kul. Köpte en massa lull-lull och två hyllor. Den ena har jag redan satt upp på väggen. Det var en trevlig liten resa och avkoppling från vardagen. På kvällen hamnade vi verkligen ute i skogen i en "skoter" koja... men drog när stämningen känndes lite väl spänd! (Inte undra på att sörlänningar tror att filmen "Jägarna" ger en verklighetstrogen bild av Norrland). Vi hämtande upp Linda och for in till stan, där vi dansade hela natten!

Söndagen gick i vilans tecken. Hade hemskt ont i knäna, men värst är nog axeln. Nu i dag så skulle jag nog varit hemma med tanke på hur lite jag sovit pga av värk, eller så skulle jag ha suttit i en kö på vårdcentralen...

//Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar