onsdag, januari 17, 2007

ÄNTLIGEN...

Äntligen, äntligen har jag och Skruttan hittat rätt i träningen. Vi tränar nu på, ca 5 min varje dag och det ger resultat. Det är mkt ordning och reda, alltså slut med daltandet. Sedan har jag också beslutat att inte tjorva med pipet ännu! Har märkt att hon piper när hon inte vet vad hon ska göra! Innan jul höll jag på att göra dörrmatta av henne, men nu finns det hopp... ha, ha! Tror att jag köpt en känguru!

Vi ska väl snart ut och prova på draget också... Ska bara få orken att hitta skidorna nere i källaren. Få se vad hon tycker om det. På lördag kommer det hem folk till mig. Ja, man fyller ju år igen! Men jag ser det så här: Om jag får uppleva en födesedag mer, så betyder det ju att jag lever och har fått vara med om massor... Eller hur?!

//Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar