fredag, november 24, 2006

Leverpastej på tub...!

Kargalandets Etty

I går tränade jag med Carina och Bettan. Lydnad med en mkt yster Skruttan. Hon for som en skållad råtta över parkeringen på Ericsson. Jag höll nästan på att bli tokig...!?! Det visade sig senare att hon var lite nödig och efter ett besök i en snödriva fick jag någorlunda kontakt med henne. Carina tog ut Trulsa och dammade av henne. För att vara 14 år så är hon mkt pigg och alert! Gissa om Carina visade mig ett nytt belöningssätt! Först trodde jag hon hade blivit tokig och skulle borsta tänderna på hunden, men hon hade leverpastej på tub! Fick sedan prova med Skruttan och tänk hon landade. Världens kontakt, lugnt och koncentrerad... Det var nästan så att jag fick tårar i ögonen...!

//Carin


2 kommentarer:

  1. Tänk att få se Etty gå på alla fyra...det är inte ofta, spännande att se fortsättningen. Syns imorgon.
    //C
    PS. Leverpastejtuben har fått plåster och fungerar igen.

    SvaraRadera
  2. Nu ska vi inte vara sånna! HA ha... hon har landat mkt bra tycjer jag! Egen tub i fickan!

    SvaraRadera