torsdag, oktober 19, 2006

Sena nätter... tidiga mornar?!

Oj oj, börjar man bli gammal nu?! Att vara upp längre än till 21.00 när man går upp innan solen varje vardag börjar kännas som ett straff! Är det för att man börjar känna sig gammal ;-)

Hm, just nu lever jag och hundarna på fasta rutiner. Första promenaden klockan 06.00, frukost och läsa tidningen. Vid 07.00 sticker jag och Skruttan till jobbet. Q som är en glad pensionär går och lägger sig i gen i de fortfarande varma duntäckena! Klockan 15.00 vänder jag och Skruttan tillbaka till Luleå. hämtar Q och går en promis. Eftersom det inte längre är ett måste att åka ut i bevakningskogen, landar jag antingen i soffan en stund och sedan beger jag mig till Inpuls för lite egen träning. Kvällsmat till både mig och hundarna innan 21.00 Därefter brukar vi vanligtvis redan ligga i sängen!

Ve och fasa om denna rutin rubbas, som den gjorde i går! Vi hade föräldramöte och det var bara att skynda hem, hämta Q, gå en promenad, slänga i sig mat och sedan fara tillbaka till jobbet. Jag och hundarna var inte hemma förrän 21.30 Mkt jobbigt eftersom vi var lite varvade när vi kom hem. Låg väl inte i sängen innan 23.00!

Jag tror helt enkelt att jag är på väg att bli gammal....!

/Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar