måndag, oktober 23, 2006

Härlig vinterdag i Älvsbyn

Hej igen efter helgen! Vilken helg dessutom... På lördagen träffade jag Catrin på Inpuls dar vi tog ett Step-pass. Skönt att röra på sig, någon har börjat tycka det är riktigt kul att svettas! Sedan hem och snabb duschade. Klockan 12.00 samlades jag, Bettan, Catrin och Carina för att köra lite sök! Skruttan gick jättebra på Bettan, men blev "rädd" för Catrin. Hon har visst kommit in i någon SPÖK-period! Sedan for jag och Bettan och hämtade Stina. Vi åt på matstället, för att ladda upp för vintersäcksbyte! Gissa om man hade ont i axlar och rygg sedan!

Skruttan låg faktiskt stilla och sov i soffan hela kvällen... Det ni!

Söndag morgon... Hämtade Bettan och Mackan efter morgonpromis med mina hundar. Q stannade hemma i värmen och vi andra for i väg till Älvsbyn där jag hade sök-kurs. Skruttan gick mkt bra. Hon tycker det är så roligt! Mackan gjorde också fina skick! Han tar nu fasta rullen utan problem. Sedan gick vi en promenad, solen sken, snön låg vit och fin på backen! Skruttan och Mackan hade jättekul och matte passade på att fota. Försök att fota två ystra hundar! En av bilderna ser ni ju ovan!

På kvällen tog jag mig ett "pilates" pass på Inpuls... Prova det. Det är mkt avslappnande avslutning på helgen och man hittar en massa innre muskler som man inte visste fanns!

Kram på er alla!

Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar