måndag, oktober 16, 2006

Hej igen! Här är en bild på gamla Quarko... Den togs i somras ute i Måttsund. Just nu längtar man efter sommaren och ljuset, men snart kommer snön och då ska det åkas skidor! Quarko mår bättre nu och är helt återställd. Diagnos?! Han hade fått i sig något giftigt, men som tur var i liten mängd...!

I går gjorde jag inte så mkt. Skulle träna box men det blev inget eftersom min partner inte kunda komma. Så i stället roade jag mig med att plocka lite i lägenheten, vilket behövs! Har inte orkat göra det nu när jag har varit sjuksriven! Pratade med syster yster i Gbg. Har förresten beställt resan hem i jul. Åker den 20 december och kommer hem den 29! Ska bli skönt med semester! Än en gång har jag tur att kompisar passar hundarna över jul, så jag kan slappna av och ta tåget ner. Det kommer att bli en riktig semester - inga morgonpromenader med en grå känguru...! Fast visst jag kommer att sakna dem.

I kväll blir det ett step pass på Inpuls...

Vi hörs Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar