onsdag, oktober 25, 2006

Arne är död....

Schäfer race i Älvsbyn...! Först kommer Skruttan och sedan Mackan! Snö och snö... härligt! Pratade med faster i går och i Trollhättan vräkte regnet visst ner! Snacka om att man tycker snö är bättre! Fisken Arne klarade inte av flytten till Bälinge, kanske det rena vattnet eller den klara utsikten tog musten ur honom! Stackars Kurt är nu ensam, men jag får väl fara med kompisens barn och inhandla några kompisar till Kurt.

Satt i möte på jobbet, vilket jag givetvis hade förträngt, hela eftermiddagen i går. Mina "roliga" planer sprack givetvis. Skulle åkt till Bälinge ätit middag och beställt en massa roliga saker från Jami och Jotex... En annan dag! Åkte inte från jobbet förrän klockan 17.00! Vilket innebär att jag är hemma strax innan 18.00 Som tur var han jag i alla fall med ett Step-pass på Inpuls!

/Ha det Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar