torsdag, augusti 31, 2006

Äntligen fredag



Hej hopp här kommer Skruttan.... Igår var det en lugn dag på jobbet! Eleverna var snälla och dagen flöt på bra. Tyvärr fick jag jobba till 17.00, så jag fick sms till Annelie och flytta hundträningen till klockan 18.00 i stället.

Hem i ett flygande fläng, hämtade Quarko och åkte till Kronan. Där väntade Bettan och Stina. Tränade Etty en stund. Men har kommit fram till att vi ska träna på "hemma" plan, lite för oss själva en tag, tills hon kommer på det här med linförighet. Just nu har hon för många celler på G i huvudet. Hjälpte Annelie med att hitta belöningssätt till Max när hon tävlar. Vi kom fram till att om hon bara slappnar av och belönar honom som hon gör när hon tränar blir det inga problem. Sedan dök Catrin upp och frågade om jag kunde åka med till Kalix och gå bakom henne i spåret... Tja, sa jag kommer det en björn så drar jag! Givetvis ställer jag upp och då kan jag ju passa på att heja på Annelie och Max.... fast hon har hotat med att låsa in mig i hundburen :-(

I helgen blir det inte mkt hund. Ska på fest och sedan krogen med några kompisar. Som tur är har man valp så det blir en nykter tillställning för mig. Ska dessutom upp tidigt på söndag och lägga spår till skyddstävlingen. Tja, vad mer att skriva... Inget om jag inte kommer på något vi hösr på måndag!

/Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar