tisdag, oktober 12, 2010

SÖF... x 2

Ja ha, då ska man ladda för en ny SÖF! Det känns alltid lite tungt att börja packa väskorna och ställa in sig på några dagar i tält (speciellt när det vankas snö), men man blir lika snopen när den är slut och man vill liksom inte avsluta den när det är dags. Så i morgon packar jag och handlar det som jag kan tänkas behöva ha med mig. Torsdag morgon bär det i väg - då hämtar jag upp Maria och så bär det iväg. En sak är i alla fall säker - den här gången måste jag ha långkalsongerna på mig!

Annars då? Jo, jag jobbar på. Stortrivs på mitt nya jobb - som hela tiden ställer mig för nya utmaningar. Det är väldigt inspirerande och speciellt när man får sådana där SOLSKENS fall... Då får man en tår i ögat. Sedan har vi ju det där med Skruttans träning. Jodå, den går frammåt... men nu har det varit lite stiltje, men nu är det slut med det för nu har jag satt in buren i MIN FINA BIL! Så se upp i backen... eller var det vägen! Fast Kärleken gör allt för att få köra den. Måste hålla hårt i nycklarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar