söndag, januari 17, 2010

Skidor

Jaha... då var årets första skidtur med Skruttan gjord! Varför startar jag inte tidigare undrar jag alltid efter första premiärturen. Det är ju så himla kul. Åkte ut till F21 - och till min förvåning så var det "jätte" mycket folk där, brukar ju annars vara ganska ensam där. Behövde inte vänta länge på Stina som jag stämt träff med. Dessutom kom vår egna paparazzi dit - Ingela! Skruttan var redan från förberedelserna hemma laddad så in i tusen. Jag & Stina ÅKTE ca tre kilometer - Skruttan och Kaliber drog! Vi mötte en människa med sin hund lös - i motsatt riktning! Kunde bli ganska kul - tur man har en hund som väljer att springa - tyvärr trasslade vi in oss och gjorde en liten vurpa!
Hon drar bra nu, lill vovven. Hon låg i jämn galopp hela vägen! I slutat låg papparazzin och väntade på oss! Undrar just om det blev några fina kort! Nä, här ska åkas skidor! Det är ju så himla kul! Varje dag ska jag plåga den lilla Grå Kängurun - fast hon tycker nog det bara är kul! Funderar på hur bra hon skulle gå med ett proffs i linan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar