måndag, december 15, 2008

Julkort!

Hej Vänner!
Här kommer mitt julbrev:
Ja, tiden bara skenar iväg och jag tittar tillbaka på året som har gått. I januari blev jag sambo och husägare. Jag hade nästan givit upp hoppet att det skulle ske, men nu har jag det DÄR man längtar efter... Insåg att renovering av hus kan förstöra många relationer, men min växte sig bara starkare! Jag blev också ett år äldre, men jag tror inte jag blev klokare för det. Eller så har jag bara insett att jag inte vet något... Senare på året blev jag moster till Sofie - världens sötaste lilla tjej. Skall bli kul att träffa henne igen. Ja, alla syskonbarnen förstås, som har hunnit bli en del.
Skruttan
gjorde anlagsprovet och nu på hösten blev hon färdig FM-hund till flygvapnet! Kul kul... Quarko hänger med ännu! Många undrar hur det är med honom och att han borde få lämna denna värld! Det gör mig förbannad - Se på honom ni som tycker det! Visst han är stel och stapplig, men glimten finns där fortfarande och glädjen! Han har inte ont någon stans och han verkligen njuter av livet! Så länge han gör det så kommer han att få leva!
Lånade Heddan och tävlade DM i bevakning! Åh, så kul det var! Gissa om tävlingsådran har tänts igen och se upp alla! Till sommaren kommer jag och Skruttan till Jokkmokk och ska tampas med er! Här ska tränas! Hann med en släng på Tjänstehundsskolan och gick skede 2 AmSök. Lånade världens sötaste lilla malle tjej Dessie.
Tyvärr är inte livet fullt med glädje hela tiden - i år har jag varit ganska skonad av sorg och elände. Dock har jag gråtit tillsammans med mina vänner Annelie och Björn som förlorade sin härliga SUPER-MAX!
Tja, det var väl i korthet vad som hänt under året - 08. Nu stundar en resa till Trollhättan för att fira jul tillsammans med släkten. Så jag passar på att säga:
GOD JUL
&
GOTT NYTT ÅR!
från oss i Gammelstad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar