tisdag, mars 18, 2008

Lite härliga sommarbilder


I skrivandets stund längtar jag faktiskt till barmarkssäsongen... I vanliga fall så är jag en vintermänniska. Tränar på med Skruttan för att i år äntligen komma ut och tävla med henne. Vi har hittat en ny favoritleksak - ett däck i mindre format! Sitter i valet och kvalet om vi ska satsa på spår eller sök... Lydnaden går bra - fast vi brukar ganska snabbt tycka att det är tråkigt att traggla.


En epok har gått ur tiden... I går gjorde jag bort det sista som sammankallande i bevakningssektorn. På ett sätt är det med sorg i hjärtat - vi har ju tillslut fått det att fungera bra och nu känns det som om allt arbete kommer att rinna ut i sanden...! För mig har det känns att jag behöver nya utmaningar. Det har jag också fått... Det har varit både jobbigt och kul men framför allt lärorikt. Jag har så väl mött motgångar som medgångar! Än en gång tackar jag alla MINA VÄNNER som har funnits vid min sida, speciellt de som har funnits där när jag BEHÖVT er.

Nå nu vart det lite väl snyftigt ... eller?!

PASS UPP ALLA NU KOMMER SNART JAG OCH SKRUTTAN...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar