måndag, augusti 13, 2007

Vad hände med sommaren..?

Oj, vad tiden har runnit iväg... Tänk att åtta veckor kan gå så fort! Började mitt nya jobb med att luncha med chefen. Få se hur länge jag står ut! Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera sidan, men nu kommer en hel del.

Skruttan har gjort ett rejält hål i mattes plånbok. Halsmandlarna har rykt och nu på torsdag ska hon röntgas. Gissa om man är lite nervös. Tyvärr gick sommarens planer på träning och tävling åt skogen, men vi tar tag i det nu i höst. Quarko stöpplar på, men jag ser att han blir äldre och äldre för var dag. Fast han är pigg och glad!

Vi han åka på en liten semester till Norge/Bodö/Saltströmmen. Det var jätte kul. Dåligt väder när vi lämnade Sverige men det sprack upp när vi passerat gränsen och vi fick en fantastisk resa ner från fjällen. När vi åkte hem stod regnet som spön i backen i Norge, men även här när vi passerade gränsen sprack det upp. Bilder kommer så småningom. Vi har på ett mkt nervöst sätt kommit på att bilen på full tank (50 l) går att köra 84 mil Bodö-Töre, fast då finns det bara 0,5 l kvar! FORD är en BRA bil... oavsett vad alla säger ;-)

Hus-jakten går vidare... Just nu bjuder vi faktiskt på ett hus båda känner att här hör vi hemma. Vi håller alla tummarna att ingen annan känner så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar