onsdag, augusti 29, 2007

Äntligen en bra arbetssituation...

Karga Landets Etty

Äntligen har arbetssituationen blivit bättre! Fick i går veta att jag från och med måndag nästa vecka ska jobba i Sävast en termin. HURRA! Jag slipper springvicka och får en betydligt kortare väg till jobbet...

Hundträningen går frammåt. Vi är ett härligt gäng som kämpar på. Skruttan börjar "landa" och snart, snart tror jag att hon förstår vikten med att någon gång ha alla fyra tassarna i marken samtidigt. Tränade lydnad igår. Slutade med att matte lyckligt la in en trött hund i bilen.... Spåret där emot måste jag ta en tankeställare med. Skruttan tycker det är förunderligt det där med spår, hur fort ska det gå...!? Gärna snabbare än blixten.

Husjakten går vidare - nya objekt varje vecka! Skulla *attans* om vi inte någon gång skulle hitta ett hus vi vill bo i! Snart är det bevaknings SM i Falun. Då ska jag åka ner och heja på Bettan och Johan. De ska representera Norrbotten och båda kommer från vår klubb.

Carin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar