torsdag, maj 03, 2007

Stressigt värre...!

Oj, oj! Satt och kikade i almenackan och insåg att jag verkligen måste passa på att njuta den här helgen som kommer. Den sista lediga innan midsommar...! Nästa helg är det kurs för Heidi. Det ska bli kul att äntligen komma i gång med Skruttan ordentligt. Kristiflygare kör vi favorit i repris. Då kommer Gunnar Langneström upp och drillar alla bevakningsekipage. Helgen där på har jag en stor övning i Boden - eller snarare ett spel för Gallerierna! Bevaknings-DM:et infaller skolavslutningshelgen och därefter ska jag tävla CF21 tävlingen. Quarkos sista tävling. Sedan blir han en glad pensionär! Men sen kommer semestern hela 10 veckor att bara njuta av.

Om en stund ska jag och Skruttan åka till Djursjukhuset och kolla så att halsen har blivit frisk. Jag hoppas på det, för nu är jag ganska less på att koppelpromenera med henne. Gissa om hon håller på att driva mig till vansinne, fast det förstårs hon har ju en till nu hon kan leka med.... ;-)

Vårkänslor är bra och allt är mkt lättare nu....

//Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar