torsdag, augusti 17, 2006

Roligt...

Oj, oj... Det här var roligt att sitta och pyssla med! Det blir inte så mycket gjort på jobbet, men jag har ju inga barn här den här veckan. Jag hoppas verkligen jag kommer att hålla uppe den här sidan om mig och mina hundar! Jag har ju tre stycken Örnrotet´s Quarko som numera är pensionerad. Med honom har jag hittat på mycket... Har hunnit tävla två st Bevaknings-SM med mer eller mindre lyckade framgångar. Vi vann ju i alla fall DM två år i rad. Sedan har jag ju Hexen House Imohr. Lill-terven som är den vackraste hunden av dem tre...

Nyförvärvet Kargaladets Etty kom till oss i april och hon kom verkligen som en frisk liten vårvind. Henne hoppas jag mycket på och vi har börjat spåra så smått. Målet med henne är att få en ny bevakningshund och sedan även att tävla henne i skydd och spår.

Sedan har jag hunnit ha en liten malle hanne Thinice Wiggo, som tyvärr inte bor hos mig något mer. Han lever lyckligt nere i Götene hos en familj som tar väl hand om honom...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar